jag är tillbaka!

Hej alla kära bloggläsare!
Sorry att jag inte har bloggat, blev ett uppehåll efter Arezzo men hoppas ni kunde se resultaten på hastmagazinet.se eller på Arezzo's hemsida istället.

Iallafall så har jag varit sjuk i 20 dagar nu, måste dragit på mig något i Italien haha..  haft konstant feber och hosta som inte ville ge sig, men är på bättringsvägen nu! Italien gick väldigt bra iallafall! Selma och jag kvalade till EM vilket känns helt underbart att ha gjort. Även om vi inte är uttagna så har man ingen chans att bli uttagen om man inte har klarat av själva kvalet, så det är super bra att klarat så tidigt i säsongen, man har ju inte så många chanser på sig! Det måste vara en 1.40 Grand Prix, eller som i mitt fall en 1.40 3* med FEI World Ranking points! Vi hoppade även två 1.45 klasser där vi fick två pet i båda, men kvalade på det till 1.50 GP, men valde att inte rida den för det kändes "fel" klass att debutera det i om ni förstår, hehe.. 

Nu har hästarna haft några veckors vila, de har gåtts igenom av veterinären och kiropraktor. Blodvärdena är kollade osv.. Allt för att de ska vara fit for fight tills nästa omgång av tävlingar! Nu är de igång iallafall, och kommer antaligen åka till Royne nästa helg och köra en intensiv helg med hoppning och markarbete innan vi på onsagen åker till Belgien och tävlar!! :)
Kommer stanna sedan i belgien en vecka innan vi åker vidare söderut mot Österrike för att rida en CSIOJ i Lamprechtshausen:)

Tyvärr så har min dator kraschat, så har fått en ny hårddisk på den vilket betyder att alla mina bilder är borta, men som tur var har jag gjort en backup på den för ett tag sen så ska ta och föra över dom bilderna igen så ni kan få se lite från uuuunderbara italien! ska ladda upp några från en annan dator. pusss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

lägg upp ett inlägg när du berättar om alla hästar ni har hos er! :D

och bilder på stallet/gården och lastbilden inuti (a) :D skulle vara askul å läsa

2010-04-29 @ 11:52:34
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur gör du med skolan? Kan du inte lägga upp ett inlägg om det? =)

2010-04-29 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0