Torsdag

Hallå hallå! Har fått många som velat att jag skulle lägga upp lite biler på stallet och gården, och imorse var jag så flitig och gick ut med kameran för att fota hela stallet och lite på omgivningen. Men på något sätt så gick det inte att ladda upp bilderna i datorn, så det blev inget inlägg i förmiddags. Men ska försöka få upp bilderna iallfall senare. Idag så blev det en tur i skogen med mina två prinsessor Selma och Viva (jag på selma och mamma på Viva).. Det var hur varmt och skönt som helst! Så här kommer lite bilder på oss:) Imorgon ska jag till skolan för första gången sen innan jag åkte till Italien, eftersom jag blev sjuk när vi kom hem.. Sen ska jag hitta på massa andra spännande saker men det får ni vänta med att veta tills imorgon hehe!
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är tillbaka i bloggandet! :)

2010-04-29 @ 19:37:54
Postat av: Anonym

kul att du börjat blogga igen :)

fina bilder, och vad du är lik din mamma (a)

2010-04-30 @ 06:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0