Valborg!

Hej alla kära bloggläsare! Har fått mkt positiv respons på "dagens tips" så kommer nog fortsätta att avslöja några hemligheter då och då så håll utkik! Glömde du bara att säga att säga att latexen går att köpa i affärer som tex Stablestore i K-stad eller Skara Hästsport, men finns säkert massa fler affärer, men där har iallafall jag hittat det:)

Nu har jag varit i skolan + haft utveckligssamtal som gick mycket mycket bra! Skolan är väldigt viktig för mig även om det alltid har kännts som om hästarna är prio nummer 1 i mitt liv, vilka de faktiskt är.

Tråkigt nog så regnar det och man sitter och tittar på massa sommarbilder och bar längtar till sol och värme! Så blir nog att köra iväg till ridhuset och trimma mina små prinsessor. Kommer blogga mer ikväll, blir nog inget festande för min del eftersom jag precis har blivit frisk. Sen vet jag inte om jag ska med min bror imorgon på tävling, får se. Skulle tydligen tävla Ridsport Ponny Cup i Osby. Vilka minnen man har från RPC! haha.. Jaja hörs ikväll,
/Tiffanyliten sommar bild på mig med Gabriel Andersson och MasterMind som vann RPC i Karlskrona förra sommaren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0