Härliga (ons)dag!

Idag gick jag i skolan mellan 9 och 12, sen bar det av hemåt. Känns super skönt att allt är färdigt i skolan nu! Slutar på fredag, great! Sen så red jag och mamma ut på tjejerna i skogen, red cirka 1 timme. Eftersom det regnat ganska så mycket så blev det ingen galopp eftersom de kan halka och sträcka sig, men de tyckte det var mysigt iallafall:) Sen red jag även Destiny, och mamma Viander för Jacob har fotboll på onsdagar. Jobbade de inte så hårt, red kanske en halv timme för sen kom Susanne Ankarcrona från Equipe och lämnade lite saker, bla min nya Samhield hjälm! Lägger in bilder dirket här på den, för annars vet jag bara att jag hade fått 20 kommentarer om att lägga in bild på den, haha.. Den är iallafall svart, men krossade swarovski kristaller imitten, sedan svart krom och orange som färg mellan. Sedan sitter det 5 silvriga kristaller längst fram. Blev iaf mycket nöjd med den, tror att den passar bra till resten av min oranga utrustning. När jag även får min nya Equipe utrusning kommer jag lägga upp bilder på det, får det antagligen om en vecka!
Skriver ett inlägg om träningen från igår sen också!det står Tiffany på sidan av hjälmen också:)Inte de bästa bilderna jag vet, men kommer antagligen några bättre efter Hagen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet! tror aldrig jag sett en så fin hjälm förut! fast sen så kollar jag inte så mycket på sånt ;) vad kostar den? :)

2010-06-10 @ 10:40:06
Postat av: Sara Wahlund

Snygg! Jag tycker de är coolt att du har mkt orange för de är inte precis e vanliga, riktigt snyggt är det iaf :)

2010-06-10 @ 10:57:40
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: puzllo

naw vad gulligt en kille skriver puss ;)<333

2010-06-23 @ 19:13:54
URL: http://puzllo.blogg.se/
Postat av: My

åh guud vilken snygg hjälm :) låter dyrt med krossade swarowski stenar i mitten, skiit fin! En sån skulle man allt gärna vilja ha ;)

2010-06-28 @ 19:49:00
URL: http://ponnyproffset.blogspot.com
Postat av: frida eriksson :) <3

Du är jätteduktig Tiffany!

2010-10-16 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0