underbara väder..underbara fredag!

Gick i skolan idag mellan 9 och 11, så inte precis någon lång dag.. Körde hem direkt sen och la mig vid poolen, det var hur varmt som helst! underbart.. måste försöka få lite färg också, man går ju bara i ridbyxor hela dagarna.. Sen har jag tagit in tjejerna och gett dem lunch, de ska få komma ut mer sen i eftermiddag, och ska gå med dem också.

Så vill jag passa på att önska alla er en underbar helg, passa på att njuta av vädret allesammans! Och är väldigt avundsjuk som får avnjuta det i Strömsholm, men man kan ju inte få allt..

Good luck dear brother, hope u and the guys come home with the gold, but remember; Ride with balls AND brains!

puss på er en liten suddig bild på mina stjärnor, dock för några dagar sen, de går inte med täcke en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer också tillbringa helgen i strömsholm men jag ska inte tävla utan bara titta (:

2010-06-04 @ 16:18:04
Postat av: Anonym

mmm love till soligt väder!!!

2010-06-05 @ 08:35:18
Postat av: sannaa

Har du pool hemma ? :p

2010-06-05 @ 18:22:12
URL: http://adversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0