Hemma från Zettermans

Tänkte göra en kort presentation av mig och mina hästar, för det är trots allt det som denna bloggen handlar om. Jag är väl egentligen ingen "blogg människa", men nu har tillräckligt många lyckats övertala mig, så I'll give it a try.. Men ni får gärna skriva om ni har några speciella önskemål om vad bloggen ska innehålla:)

Nu är jag iallafall hemma från en hoppträning hos Z. Jag tränar för Royne mer eller mindre varje vecka, beroende på tävlingar osv. Har spenderat hela helgen där med Selma och laddat inför SM, och idag var jag där med Viva och hoppade lite. Tränade på lite linjer, en linje där det var vattenoxer, 5 galoppsprång till räcke, sedan 6 galoppsprång lite kort till oxer. Hoppade också en trippel, kombination och "vattengrav". Royne byggde upp en provisorisk för att dom bara skulle ha hoppat det innan vi åker till Italien på söndag, eftersom det garanterat kommer att finnas vattengrav i varje klass där!

Kommer som sagt lite information om Italien, mina hästar, Team HagaHill, och det många av "småflickorna" vill läsa om, Zetterman Stars (och ja, jag är Jacobs storasyster...)'Om en vecka är jag i Arezzo!

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli kul att följa din blogg :d

2010-03-10 @ 15:20:22
Postat av: Amanda

har du fler syskon är jacob?

kan du itne lägga ett inlägg om din familj, o deras djur ? ;D

skulle vara assnice!

hare bra :)

2010-03-10 @ 20:26:50
Postat av: Amanda

och bilder på gården och stallet :D

2010-03-10 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0