SM!

Yeees! Idag satt nollan klockrent på Selma! Blev 4:a..:D (Pappa har fottat massor, så bilder kommer) Dock hjälpte hon mig på näst sista linjen, men det är väl därför man har en sån underbar häst? Jaja, kändes bra iallafall, hon är så fin just nu. Tänkte lägga upp filmen på rundan ikväll:) Men som sagt så var hon jättefin, dock finns det saker att finslipa på till imorgon. Måste se distanserna till hinderna ur sväng mycket tidigare, kan inte bara förlita på mig på Selmas scoop. Så imorgon blir det till att fokusera och hålla nollan, sen är ju omhoppningen min och selmas starkaste sida;) haha, men först ska vi ta oss dit. Dock verkade Royne väldigt lugn och trodde att om jag bara gör som vi sagt så kommer det att bli super bra. Fokuserar man sig på prestationen så kommer resultatet av sig själv!

Viva var super fin, hon hoppade också SM:et. Fick ett pet i slutet av banan, och på näst sista hindret såg jag inte distansen så fick lägga en volt för hon kunde inte hoppa, men hon är bara 8 år och är bara här för att lära! Så länns jätte bra med henne inför Italien som vi åker till imorgon kväll:)

Ska lägga upp lite bilder, men nu måste jag ut i stallet och ta hand om mina fiina prinsessor! Här kommer lite bilder på dom från idag<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så grymt duktig! :)

2010-03-13 @ 19:15:40
Postat av: Anonym

vad kul :) grattis till plaseringen!

2010-03-13 @ 19:18:47
Postat av: Josefine

grattis , du är grymt duktig ! ;)

2010-03-13 @ 19:19:00
Postat av: klaris

kan du inte lägga ut bilder på din gårn och skriva om din familj?:)



grattis

2010-03-13 @ 19:47:27
Postat av: Veronica

oh ja snälla sätt filmen från idag!:)

2010-03-13 @ 23:31:05
Postat av: Anonym

kan du inte uppdatera oftare ? :)

2010-03-14 @ 07:43:21
Postat av: Jenny

Är inte pet och rivning exakt samma sak? :)

Lycka till i Italien, ses när du kommmer hem! Puss

2010-03-14 @ 15:33:29
Postat av: Anonym

Grattis & lycka till i Italien :)) Jätte fina bilder föresten ;D

2010-03-15 @ 09:57:10
URL: http://petraebbesson.blogg.se/
Postat av: maria

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

vad tycker ni om hästen? :D å min desiiign?;) <3

2010-03-16 @ 00:10:39
URL: http://tjeernbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

KASS UPPDATERING :O!

2010-03-18 @ 15:50:19
Postat av: maria

vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



vad ska ni göra ikväll sötisar? :D<3



2010-03-19 @ 12:17:54
URL: http://tjeernbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var väl ett stopp du fick och inte en volt??

2010-03-30 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0