Tävlat

Hej alla bloggläsare!

Nu sitter jag i bilen påväg in till Helsingborg igen, har varit hemma och lämnat av hästarna. Ska nämligen in på landslagsmöte och då var det bättre att prinsessorna fick komma hem och gå i hagen:)

Idag har jag hoppat en förklass till SM som gick över 1.30 hinder:)
Selma: Med henne så hoppade jag bara grunden, eller knappt det ens. Jag och Royne hade kommit överrens om att spara på henne tills imorgon, så hoppade bara fram till 6a-6b, sen tog jag upp handen och gick ut. Hon var dock super fin, fick bra flyt och kändes jätte bra! Royne var väldigt nöjd med henne. Man kan säga att jag prickade in mina nyckelord med henne: Rytmen, galoppen och sitsen!

Viva: Hon fick hoppa hela banan eftersom hon inte ska gå någon final på söndag, kommer ju välja Selma till den. Hon var iallafall jättejätte fin, Royne var super nöjd, sa att det var en av de bästa runderna han sett henne göra på länge. Så hon var dubbelnolla, och såg också nu att jag blev placerad:)

Så en massa stora pussar till mina fina flickor, som dessutom var jättefina i sina HagaHill luvor och schabrak:) Imorgon kommer jag nog dock rida med mina oranga, det får räcka med en dags reklam;)

(bilder från SM kommer i helgen, pappa ska fotografera imorgon:)
Selma idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul :)

grattis<3

vilken plasering blev det ?

2010-03-12 @ 17:45:14
Postat av: elin

jätte kul att höra :) hoppas det går bra på SM, :) Lycka till imorgon ;)

2010-03-12 @ 21:21:45
Postat av: Anonym

Grattis :D

2010-03-13 @ 18:43:02
URL: http://petraebbesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0