En tur i skogen..

Jaha, är inne från stallet. Varit i skolan idag, kom hem vid fyra tiden.  Sen käkade jag lite snabbt, och sen var det ut i stallet. Jag, mamma och Melanie tog en tur i skogen på Selma, Viva och Jasmini. Ska mararbetsträna på onsdag visade det sig istället:) Red i en timme, mest lugnt i skritt, bara lite trav och galopp eftersom de jobbade ganska hårt igår med gymnastik hoppningen (och filmer därifrån kommer). Imorgon ska de in till kiropraktorn för lite lösgörande massage, mamma åker in med Selma och Viva, och mormor följer med och hjälper till eftersom jag är i skolan, hehe..:) Men nu ska jag plugga, har ett nationellt prov i engelska och efter det ett stort prov i religion.. suck'. Men det ska nog gå bra:) Tror dock jag stannar kvar i skolan imorgon med några kompisar för att plugga på ett grupparbete, men får se. Tjejerna ska nog ändå inte ridas efter att kiropraktorn varit på och klämt på dom..

Sen till helgen tänkte jag lägga upp ett litet schema för hur jag matchar mina hästar inför tävling, och hur jag tar hand om dom här hemma i veckan, låter det bra?:)

Kraaamfick bli en bild på mitt fullpackade sadelskåp, haha.. Det där är dock bara det viktigaste, har fler täcken med i lådor osv...


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer del 2? :)

2010-05-03 @ 18:31:56
Postat av: Sanna!

Hejj! Ska du till norrköping horseshow ? :)

2010-05-03 @ 19:02:32
URL: http://sbphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta närbilder med riktig kamera på all utrustning , schabrak hjälm träns av olika märken osv. Skulle varit kul !:=)

2010-05-04 @ 19:31:21
Postat av: Julia Persson - SMPONNYER

Hej!

Vart är der för märke på dit sadel skåp och vart har du köpt de? :)

Tacksam för svar på min blogg!

2012-07-28 @ 10:04:21
URL: http://www.smponnyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0