Kommer sakna dig..

Precis kommit hem!! Idag var det ganska så stressigt.. Först skolan till halv 4, sen hem och rida ut i skogen med mamma och mina älsklingar och sen snabbt som attan åka iväg med min älskade prins BK till Niklas Arvidsson som ska ha honom nu och fortsätta utbilda honom, och även komma igång med tävlandet på honom. Kommer sakna min älskade lilleman, men kommer få rappoperter från Niklas hela tiden så det känns bra. Det är så viktigt att det görs rätt från början med en fyraåring, därför kände vi att Niklas har den erfarenheten som vi vill ha, och dessutom väldigt mjuk ridning för att vara "man" (med tanke på att jag som tjej ska kunna tävla honom sen).. Men lite sorligt att åka iväg, men kommer hälsa på honom snart igen:)

Nu ska jag äta, blir lite bilder sen.. PussJag vet, jätte suddig bild på BK precis innan vi skulle åka, men som sagt stressigt...Älskar dig killen! (Mobilbild som vanligt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0