Lördag

Tänkte bara börja med att säga att Jacob och Gärds vann Zon Syd i Elitallsvenskan idag! Det innebär att ni lär se "Zetterman Stars" i Strömsholm under SM finalen.. :) Duktiga killar!

Nu ska jag slänga i mig lite lunch, har precis ridit Selma och klippt klart henne! Hon var jätte fin, lugn och arbetade super bra, tänkte lägga upp en liten övning som jag gjorde på henne senare.. Sen ska jag ut i stallet och rida Viva, sen kommer min eftermiddag att bestå av plugga, för imorgon kommer Alex hit, och på kvällen ska jag träna markarbete för Maria.. Här kommer några bilder:) Hörs sen! (Glöm inte att frågestunden börjar imorgon 07:00, så börja tänk ut frågor.. )

Trippel i Equipe.. Rider självklart i Equipe sadlar, och min favorit modell heter Grand Prix, i love it!Viva och jag ute och skrittar i blåsten.. Oj, semlan ser ju nästan glad ut här, haha..


Kommentarer
Postat av: Saga lösen sagana

vilka coola Stigbyglar och vilket häfftigt Schabrak! :O :)

vart har du köppt det? :)

2010-05-08 @ 14:57:03
URL: http://sagana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt stigbyglarna? :)

2010-05-08 @ 16:28:38
Postat av: Sandra

Vem Alex?? : )

2010-05-08 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0