musik från österrike..

Japp, nu har jag varit ute och ridit i skogen:) TÄÄNK, det är bara 2 veckor kvar i skolan! Känns helt sjukt, det är bara 2 år kvar till studenten.. Skönt:)

Till alla er som är intresserad av min underbara Elit D-ponny Viander Littleton så vill jag bara säga att ni kan e-maila mig till [email protected] för mer information. Nu ska jag ut och schamponera honom, för Jacob är på fotbollsmatch och ska tävla Viander imorgon, så han hinner inte göra iordning honom:) Tror jag ska knoppa honom imorgon bitti också, så man ser hans underbara hingst nacke!

Här kommer en låt som jag fått på huvudet sen ryttarfesterna i Österrike.. Inte någon favorit, men den spelades väääldigt ofta iaf!


Kommentarer
Postat av: Sanna!

Bilder från tävlingen får vi se va ? :D

2010-05-28 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0