Nya planer!

Jaha, skulle egentligen åkt och markarbetat idag hos min dressyr tränare Maria Sundin Liljedorff, men det blev ändrade planer!
Istället så åker jag till Royne Zetterman (min hopptränare) och hoppar tränar tjejerna för första gången sen Arezzo! Ska bli jätte roligt, men det blev lite omplanering nu, hehe.. Slutar egentligen skolan klockan 4, så mamma får packa allt där hemma nu, lasta tjejerna och hämta mig utanför skolan vid halv 4 tiden.. Är bara jag som ska hoppa, brukar ju normallt sett träna med mina team kompisar HagaHill, Olivia Kinneson och Rebecka Hallberg Fischer, men ikväll blir det bara jag. Dock så skulle jag träna vid 17.30, och har två timmar till Royne så blir till att köra fort, hehe..

Kommer be mamma filma, så i helgen kommer det komma filmer från både gymnastik hoppningen och träningen hos Royne!:)

Sen tänkte jag ha en frågestund snart här i bloggen, låter det bra?
Nu måste jag tillbaka till pluggandet..
Kram!En liten bild på Selma som friseras om lite med klippmaskinen;)Och en bild från gårdagens solnedgång..


Kommentarer
Postat av: Madde

Frågestund låter jättebra :D!

2010-05-05 @ 14:26:50
Postat av: Anonym

har en fråga till din frågestund redan nu;) När du skrivit att du varit hos zetterman över helgen, vart sover ni då? eller ni kör den långa sträckan hela tiden?

2010-05-05 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0