snabbt det går?

Ja, det tycker jag faktiskt. En helg utan tävlingar går jätte snabbt! Inte för att det är roligt på något sett, alltså en helg utan tävlingar, men då börjar ju helgen på lördagen istället för tex på torsdagen eller fredagen... Känns så kort med bara två "lediga" dagar.. Saknar redan att vara utomlands och tävla.. Men bara 3 veckor sen bär det av igen:)

Idag ska jag plugga och rida. Dest sistnämda först. Resten av min vecka kommer förhoppningsvis vara ganska så rolig: Tisdag ska jag på Spa på skoltid, vann det som pris eftersom mitt lag vann en tävling vi hade med skolan, jippi! Sen på kvällen blir det kanske att åka till Royne? Sen på fredag är jag ledig för vi har avslutat den kursen vi har den dagen, så då får man spendera hela dagen i stallet istället:)

Här kommer två bilder på stallets framsida som jag precis tagit. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sannaa

fint ni har det :)

2010-05-30 @ 12:00:36
Postat av: Hedda

ny hästbuss? :)

2010-05-30 @ 14:41:46
Postat av: Anonym

skulle vara jättekul att se bilder från huset - ditt rum - stallet - omgivning - i hästbussen osv. sånt är alltid kul! bra blogg för övrigt =D

2010-05-30 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0