Tisdag 4 Maj

Nu har jag precis kommit hem från skolan, var en ganska så lång dag och hade som sagt två prov. Efteråt stannade jag kvar en timme för att skriva ett grupparbete, sen hämtade pappa mig vid bussen.
Idag så har tjejerna varit hos kiropraktorn för att kolla ryggarna sista gången innan vi åker, och dom var super fina båda två! Så skönt att höra! Kiropraktorn tyckte de var jätte fint musklade över ryggarna, och de var inte låsta någonstans, behövde därför inga behandlingar heller. Idag så blir det ingen ridning för min del, ska bara plugga, plugga, plugga! Men självklart kommer jag att gå ut och pussa på dom lite..

Några svar på frågor: Ja, mina föräldrar är helsvenska, och bodde i sverige innan vi flyttade till Belgien. Och Jacob rider Viander för att jag inte hinner vara ute på ponnytävlingar.

Sen tänkte jag bara berätta att vår lastbil är tillsalu!! Vi har beställt en ny som har en hästplats till, bara därför som vi säljer denna..Kontakta mig om ni är intresserade eller vet någon som är.

Vill också säga tack till www.sarrifolkesson.blogg.se som skrivit så snälla ord till mig, blir så glad när ni läsare tycker om min blogg!två små bilder på min älskade lastbil!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

snygg :D

när kommer filmerna upp från gymnastik hoppningen? :)

2010-05-04 @ 17:41:11
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: MALIN

du vill inte ge ut typ ett cirka värde vad ungefär den kommer att kosta? :)

2010-05-04 @ 20:12:02
Postat av: Amanda

jag måste bara säga att din blogg är så bäst!

jätteintressant att läsa, jag läser verklgen vartenda ord du skriver! hur mkt text det än är!

hoppas du fortsätter blogga läänge till! :D

2010-05-04 @ 21:48:10
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: sarah

hej tiffany :)



tack så jätte mycket:) du är så snäll

2010-05-06 @ 16:09:18
URL: http://sarrifolkesson.blogg.se/
Postat av: natalie!

bor ni i belgien nu eller? :)

2010-05-09 @ 17:34:43
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: jennifer U

Jävlar vilken stor lastbil ni har;)! Du är jätte duktig på att hoppa ju;).

2010-05-20 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0