Morgontur i skogen

Så, då är man tillbaka från stallet. Mamma kom in i mitt rum tidigt imorse och väckte mig med frasen: - Det är strålande sol ute och väldigt varmt, vill du ta en morgontur i skogen innnan dom kommer ut i hagen? Och självklart ville jag det, var ju hur mysigt som helst. Prinsessorna tyckte det var jätte skönt att få en morgontur i skogen och sträcka lite på sig. Nu så ska jag äta lite lunch och plugga. Sen i eftermiddag ska jag rida BK och lasta flickorna för att åka till rishuset och gymnastik hoppa dom. Det är jätte viktigt för att de ska bygga muskler och bli lite mer hinderkloka. Har inte tillräckligt med hindermaterial här hemma för att kunan bygga upp alla studsar och serier. Så ska bli roligt, de har inte sett hinder sen Arezzo, haha..
Här kommer några bilder från morgonens runda:)mamma och viva.Väldigt vacker havsutsikit på våran tur:)Viva ser lite morgontrött ut..




Som lovat så kommer några bilder på gården och stallet snart!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ni har det så lyxigt på eran gård :D:D

2010-05-02 @ 12:16:08
URL: http://petrip.blogg.se/
Postat av: Amanda

Är allting klart med erat stall nu? Såg det när jag körde förbi ert idag med fönsterna också! Såg väldigt fint ut!!

2010-05-02 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0