Viander Littleton, till salu!!

Tänkte bara snabbt skriva att jag har världens finaste elit D-ponny till salu! Han är 14 år, valack efter Vivaldi-Durello. 1.46,5 m hög. Jag har haft honom i 2 ½ år och tävlat MSVA, men säljer honom som en perfekt LA-MSVB häst. För tillfället så rids han och tävlas av min bror Jacob Ling-Vannerus. Anledningen till varför Jacob inte ska ha honom är därför han har bara tid till en häst, och ska dessutom sälja Destiny också för att gå över till storhäst. Super snäll i ALL hantering, även extremt välriden på marken och har tävlat dressyr. Är ni seriösa ber jag er maila mig på: [email protected] för mer information och filmer och bilder kan skickas. Här är en bild på Viander i MSVA Norrköping international horse show med mig på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin :)

2010-05-03 @ 19:15:16
Postat av: Anonym

men vilken häst ska då jacob tävla när han blir för stor för destiny?

2010-05-03 @ 21:20:18
Postat av: Elin

Varför ska inte Jacob ha kvar han? ;D

2010-05-03 @ 22:21:27
Postat av: kristin

Hej!



Jag letar just nu efter en d-ponny som kan hoppa de höga klasserna, tror du kanske att du skulle kunna skicka nåra bilder och skriva nåra rader om vivander och skicka till min mejl?:D tack:) //kristin :D

2010-05-07 @ 21:29:03
Postat av: My

om det ändå va en C-ponny...(letar nämligen en C-ponny för dom högre klasserna)

2010-05-20 @ 20:24:29
URL: http://ponnyproffset.blogspot.com
Postat av: Ella

kan han gå msv a oxå eller är msv b max för honom?:)

2010-06-12 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0